jag älskar er #2

Vi har..
.
Spelat in en musikvideo!
Halvnakna i snön, och mimandes samma sak om och om igen, men bra blev det!
.
.
Varit i London!
Och blivit jagade av en björn på Picadilly, sett Ted Gärdestad och druckit litervis med öl
.
.
Druckit vin i ett vardagsrum i Farsta, samt haft jävligt mysigt i en säng i Farsta!
skönt att man kan se upp i min hjärna, varsågoda.
.
.
Haft galna photoshoots!
I leopardoutifts
.
.
Lagat fina middagar!
Som alltid spårar och slutar med att Pernilla klättrar upp i stolpar för att stjäla vägskyltar.
.
.
Sett folk ta studenten!
Svettats järnet på stora gräsmattan utanför Teg och nästan fällt en liten tår
.
.
Varit med när någon blir märkt för livet!
Sofie var den första på tur och har en supergullig tatuering på vaden.
.
.
Haft tårtkalas i klassrumet!
Ätit massor med tårta, druckit Smil, tittat på Juno och skrivit fina lappar till varandra.
.
.
Kort och gott, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: madde

och mer fint ska upplevas mer er! <3



sista bilden, jag eyehumpar tårtan. så jävla sugen!

2010-12-06 @ 18:42:18
URL: http://imabirdnow.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar första bilden!

2010-12-06 @ 23:50:18
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0