PLUTO #2

Vi hängde på Dovas ett tag, sen en underground biljardhall på Hornsgatan. En liten dörr, såg inte mycket ut för världen, så kommer man ner för gången och den var helt sjukt stor med bara massa biljardbord i flera olika rum, galet! Sen dansade vi oss genomsvettiga och genomfulla på Pluto. Rökmaskinen drog igång såpass att man inte ens kunde se sin egen hand framför sig, än mindre de man dansade med, funderar på hur många det var som blev halvt våldtagna under de minutrarna..
Klockan fem började jag röra mig hemåt från liljeholmen. Missade tunnelbanan, men det gjorde ingenting för det var en helt fantastisk morgon och jag var helt danssvettig och glad. Alex hann ifatt och höll sällskap och jag åkte bak på pakethållaren på hennes svarta cykel och ramlade tillslut innanför dörren klockan halv sju.
Summa summarum: Sjukt bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0