A BICYCLETTE A L'OLYMPIA

Jag saknar sommaren, inte bara för att det är varm och fint utan för att jag saknar att cykla. Det bästa som finns är ju att hoppa upp på en cykel med korgen full med picknicksaker och sen glida iväg till ett berg, en park eller en strand med någon man tycker om. Det är det bästa som finns. När snön har smält och gruset är bortsopat från gatorna då kan man putsa hojen och bara vara!
Den här skönheten införskaffade jag i somras på en loppis på Fårö för 85 riksdaler. Nu är den gräddvit och fin!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar också att cykla fast min cykel gick sönder förra sommaren. eller den fick punka men det ska jag fixa när solen kommer fram igen!

2011-03-08 @ 21:05:11
Postat av: Johanna

Oh vilken fin cyckel!

2011-03-08 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0