EN MAGKATARRDELUXE, TACK.

Nu är jag så stressad så jag håller på att få magkatarrdeluxe. (därför bloggar jag hehe)
  • 13/3 Deadline hemtenta över hela kultur och idehistoria kursen
  • 17/3 Checkpoint dag = alla arbeten som inte har lämnats in ännu måste in
  • 18/3 Deadline för projektarbetet (AAAAAAAAAAAHHHHH)
  • 21/3 Matteprov 1 (läser upp matte B för att jag suger)
  • 23/3 Deadline för lyrik och reflektion i litterär gestaltning
  • 23/3 Deadline för Essä om människans fria vilja (oh, ironin)
Emellan allt detta ska vi ha studentskiva, gå på bio och teater och konserter. Kan ju glömma vintagemässan iallafall.. och allt annat liv de närmste två veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0