#5

Ja, en gammal bild alltså. Jag var tvungen att dyka ner i mitt gamla Bilddagboken arkiv från 2007/2008 för att hitta de här godbitarna. Klarar inte att bara lägga upp en så de riktigt guldkornen får komma med!
Med min första elgitarr, upptäckarbrallor och superman tröja. Har nog aldrig känt mig så jävla rock som då.
Eller jo, kanske här då. För jag använder fortfarande skidglasögon när jag skär lök.
-
Hade vunnit M.A.S.C (Mörbyskolan song contest) med våran egenskrivna låt "Pojken" om en ledsen kille på pluto som vandrade genom snön och aldrig såg ljuset. Ja, vi lyssnade under ett år bara på Kent, Evanescence och Simple plan.
När jag tänker efter var jag rätt rock nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0