////////\\\\\\\\

Om tre dagar tar jag det största steget någonsin i hela mitt liv. Det är så mycket större än att ta studenten eller flytta hemifrån. Praktik, mina vänner. Praktik. I fyra månader och tre veckor kommer jag att vara på en av sveriges, nordens, världens ledande reklambyråer och göra det som jag älskar allra mest. Det är fruktansvärt läskigt och så himla spännande så jag nästan dör. Jag undrar vad jag har gett mig in på och samtidigt är det så himla självklart. Jag ska försöka uppdatera här lite mer om jag hinner, men tills dess säger jag hejdå och farväl till mina vänner för ett par veckor och hoppas att vi ses snart bland allt jobb!

Kommentarer
Postat av: fellan

AH MEN FYFAN TAGGEN ALLTSÅ!!! LYCKA TILL NU! SKAPA KONTAKTER! JOBBA JOBBA JOBBA! HÅLLER TUMMARNA FÖR REBELLAN!

2012-02-20 @ 11:05:46
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: elli

woho, vad kult! :D

2012-02-20 @ 20:11:56
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0