EN DAG PÅ STAN MED HERR USKALI

Igår träffade jag herr Uskali för en kaffe på Vete-katten, det hela urartade i en shoppingspree utan dess like. Hela dagen gick åt till att jaga en speciell Macbook som visade sig vara mycket svårare att få tag på än man kunnat tro. Efter mycket om och med så hittade vi den på kungsgatan. Lycklig över att ha skaffat mig en ny kompanjon ställde jag mig i kassan, och såg med häpnad på när mitt kort inte godkändes. SÅ - ut ur affären, till närmaste bankomat och titta på när den pungade ut 15.000 kr kontant. Har aldrig varit räddare för att bli rånad. Nu är allt frid och fröjd och här kommer första uppdateringen från den nya pärlan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0