Winter winds

Ikväll var jag supertaggat på att dra ut och göra Stockholm farligt. Fick nöja mig med ett glas vin och lite mangoglass hemma i soffan för den här jäkla förkylningens skull (och för att Madde typ har gått in i en Twillight dröm där hon hellre är ute i skogen och tittar på månen med sin brud än går ut och svirar med mig, hmpfftt) Kvällen blev därmed vigd till studier. Alla mina texter till skoltiden kommer att vara skrivna under berusat tillstånd. Bara så ni vet.
-
Fyndade en fetingfin klocka idag på Below också. Ser ut som en gräddglass, mintgrön och rosa i pastell!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh, mysig klocka! Om man nu kan säga så om en klocka, haha.

2011-02-20 @ 00:51:25
URL: http://allasakerjagser.blogg.se/
Postat av: e

Tack, jag har köpt den själv, och ja det tycker jag absolut att man kan säga! Vad roligt att du har hittat hit, du.

2011-02-20 @ 08:50:57
URL: http://westofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0