TIPS?

Tove ringde precis och frågade om jag vill åka med henne till Thailand i två veckor över midsommar. Hennes familj har ett nybyggt hus där och resan kommer gå på runt 4000 kronor. På en gång högg det till i magen och jag kom på att jag är så fruktansvärt jävla flygrädd trots terapi och vet inte om jag kommer klara 11 timmar på ett flygplan. Jag menar under de två timmarna det tog hem från London blev jag erbjuden att ligga i deras panikrum i planet för att jag satt och skrek i min stol, det är så illa liksom. Men fortfarande skulle det bli bästa resan tror jag. What to do?

Kommentarer
Postat av: felicia.

men vännen! oj! varför denna rädsla? inför vad? döden?

2011-03-17 @ 22:18:06
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: ellinor

Jag vet faktiskt inte. Inte döden tror jag utan bara det att sitta i ett flygplan och inte ha någon kontroll på någonting. Är sjukt rädd för att något ska hända, det räcker att någon nyser breved så tror jag att hela planet är på väg rakt ner liksom, haha!

2011-03-18 @ 17:50:30
URL: http://westofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0