'10 # 2

&g
JUNI

.
Början på sommaren, Sofie skaffade sig en tatuering och suget efter bläck satte igång i oss alla. Studenterna sprang ut och det var varmare än på mycket länge. Fotografering nummer två för American cookies uppe på introPR och jag träffade min hjälte, den finaste, häftigaste och snyggaste människan i världen! Sen åkte hela familjen till Gotland över sommaren.
.
JULI
.
Jag köpte en gammal postcykel för 85 kr på loppis, satt dag ut och dag in på jobbet med Pernilla. Trevligt på Lauters personalfester och hängde med Oscar!
.
AUGUSTI
.
Torsdagarna på Lauters fortsatte tills en mycket efterlängtad hemfärd tillbaka till Stockholm, där jag hittade lite efterlämningar från okänd familjemedlem i mitt rum, så jag satte upp en upphittat bild men ingen kändes vid det. Träffade Malin igen efter två månader, hon har flyttat till en lägenhet i aspudden och vad passar då bättre än nya espressokoppar?
.
SEPTEMBER

.
September är en bildlös månad.. Martin fick sitt körkort, tredje året i skolan hade kommit igång, kanske inte speciellt händelserik
t;
.
OKTOBER





.
Oktober var galet. Jag, Madde och Elli fyllde arton och vi firade med vänner. Tog pressbilder till IntroPR och mina bilder till American cookies syntes i sköna hem. Oscar bjöd på bubbel och middag på Lydmar, sen gick vi till fotografiska och kikade på fashionutställningen. Veckan efter gick jag, Elli och Sofie på Dramaten och tittade på en handelsresandes död.
.
NOVEMBER



.
I november åkte jag och mamma till Florens på en förlängd weekend. Drack kaffe, shoppade och promenerade. Väl hemma i Sverige igen var det Crystal Castles på Debaser med Madde, Mirre, Malin och Martin. Festade på Färgfabriken och träffade Camilla för första gången utanför skolan, gjorde bort mig på ace och halkade i trappor.
.
DECEMBER
.
Inte allför mycket bilder tagna i all julstress. Sprang i tunnelbanan och sjöng Harry Potter sången. Var på öppet hus och blev BFF med lärare. Vi tittade på The human centipede och åt massor med godis. Jag och Madde tappade bort oss och hamnade på en fest på KTH. Träffade grabben med hängslen och firade jul hos min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0