don't forget these times, I'm gonna find you in the back of my mind

Här kommer det, kanske det minst intressanta inlägget på hela bloggen. Intressant för mig men kanske inte lika för er, kära vänner. Jag har iallafall rensat ur min plånbok och hittade massvis med gamla kvitton och småsaker som alla har ett eget tillfälle och fint minne.
.
Det här är från Marks and Spences när jag och mina vänner var i London i våras. Vi hade gått i timmar, sett en avbild av Ted Gärdestad och stannade för att köpa fruktsallad, och jag lovar, det är den godaste fruktsallad jag har ätit i hela mitt liv. 
.
Det här är ifrån Chokladfestilvalen på nordiska museet för två år sedan. Jag var där med Elli, Madde, Sofie, Dan, Simon och Fredrik. Vi åt SÅ mycket choklad att alla trodde att vi skulle kräkas på samma gång. Sedan gick vi genom hela Stockholm och hamnade på en gräsplätt där vi sjöng dåligt och högt.
.
Det här är ifrån åttan, alltså fem år sedan på julen. Fick en jättefin julklapp av Malin som jag precis hade lärt känna. Hon hade sprayat lite parfym på lappen och den har legat i min plånbok sedan dess.
.
Här är den gamla biljetten från Låt den rätte komma in som jag såg med Martin och William. Den var så vacker och allt var så fint. Två fina grabbar på bio liksom, kunde inte bli bättre.
.
Sist men inte minst. Lite färgglatt papper som har levt i plånboken ett tag. Svalan fick jag av Madde efter hon hade varit på Kentkonsert och jag var lite ledsen för att jag inte kunde gå. De två färgbitarna fångade jag under Robyn konsterten på Way out west förra året, var så lycklig och helt genomförälskad i bruden på scenen.

Kommentarer
Postat av: elli

åh londonkvittot... saknar london! så jekla mycket!

2011-01-09 @ 15:49:56
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: Ellinor

Åh, jag med! Vill bara ut och resa!

2011-01-09 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0