'10 # 1

.
JANUARI
.
Musikvideo spelades in i snö och kyla. Vi drack vin i Malins lägenhet mest hela tiden. Fika var höjdpunkten på dagarna och det fanns inte en tanke på att sommaren skulle komma. Hundratals våfflor gräddades och jag hängde med Lidingöborna i ur och skur!
.
FEBRUARI
.
Blodets månad, jag måste ha förlorat flera liter i dagliga näsblodsattacker. Kunde inte röra mig utan att börja blöda. Jag köpte en emilmössa på tradera och satt i timtal och klippte och klistrade med musikvideon.
.
MARS
.
Vinvinvin i aspudden, hela dagen, varje dag i Malins etta. Vi åkte till London hela klassen och hade the time of our lives!!
.
APRIL
.
Jag var bakom scenen på dramaten och fotade till reportage. Skrev en låt med Jenny till Malin och Johannas artonårsdag. Klippte av mig mitt långa hår till det kortkortkorta.
.
MAJ
.
Fotade första gången för American cookies, Bonniers blev intresserade av bilderna och de syntes som flashbannrar runt om på internet. Fick massor av smakprov och åt kakor i en hel månad. Bjöd på middag och dansade till Pontare under en filt, gjorde dödshoppet från Dirty dancing och fotade i studion.

Kommentarer
Postat av: elli

fint :)

2011-01-02 @ 22:48:16
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: elli

fint :)

2011-01-02 @ 22:48:23
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0