kul jul!

Hej kära vänner. Ni undrar säkert "vart har Ellinor tagit vägen?" eller "varför bloggar inte Ellinor?" eller "är Ellinor död?" eller så undrar ni inte alls. Men OM ni undrar, så beror det på att det inte händer någonting i mitt liv. Inte ett röta. Sims spelas, mandariner äts, sms skickat, facebook kollas men inte mer än så. Inga vilda fester, coola kidz eller sköna tomtar har hälsat på så då blir det såhär. Isolerad och ensam är jag. Därav kanske lite översocial via facebookchatten och sms men sånt är livet ibland kära vänner. Nu ska jag återgå till att göra ingenting, tjing!
(Update: Såg nu att jag bloggade senast igår. Tiden går alltför långsamt ibland.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0