I'LL NEVER LET GO, JACK. I PROMISE.

Okej, grabbar, nu har påsklovet börjat! Studentinbjudningarna är utskrivna och skorna köpta. Säcken knyts ihop mot slutet och snart väntar en hel sommar med jobb, kanske en resa till Paris och sen en höst full av överraskningar. Har inte den minsta aning om vad som kommer att hända men jag vet att jag vill jobba utomlands. London, Paris, Berlin, Köpenhamn, längtar och väntar och hoppas!
Nu åker de runda solglasögonen på och cykeln plockas fram för att inviga de grusiga vägarna i Stocksund, äntligen!
-
PS. I natt drömde jag att Eiffeltornet föll, det förvandlades till Titanic och sjönk till botten. Jag var Rose men det fanns ingen Jack. Min storebror försvann med vattnet och jag hamnade på ett luftskepp med alla andra föräldralösa barn som hade jagat spöken i ett övergivet höghus utanför Stockholm. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0