ETT UTDRAG AV SOMMAREN

Jag har laddat upp en del bilder på Facebook via mobilen som jag tänkte dela med mig utav här också. Här är ett utdrag av sommaren:


Grillning vid raukarna tillsammans med ägarna till världens snyggaste buss. (De är rätt snygga de själva också)


Häng vid raukarna tillsammans med Malin och Daniel som var här och hälsade på över ett dygn

Jag, Anton, Ola och Tove (aka partydjuren) avnjöt en middag på nystartade Simunds.

Antons lada är alltid fylld med ljus, musik och öl. Här kör Kalle, Niklas och Anton lite trumspel med skedar och ölflaskor

Strandhäng med Anton, Ola, Micke och Tove.

Grillning på Norsholmen som är ett gammalt nedlaggt kalkbrott, helt jättefint!

Nyöppning för nedbrunna under barhimmel (mitt tidigare sommarjobb). Nuförtiden bara väggar, bar och lampor men åh så fint!

Lite öl på Kuten har allt gått ner under tidens gång också. Här med Malin och Daniel.
En tvåmannafestival gick av stapeln i helgen. Med kylen full av alkohol och Pernilla som sällskap kan ingenting bli dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0