Au revoir.

En gång för ett par veckor sedan hade jag en mardröm, jag vaknade mitt i natten och hjärtat slog som efter ett tusenmeterslopp. Jag kunde inte i mitt nyvakna tillstånd lugna ner mig utan levde fortfarande i mardrömmen. Jag tänkte för mig själv att "snälla, snälla låt det vara ett meddelande på min mobil så jag vet att det här är verklighet" sträckte mig efter mobilen och på skärmen fanns ett "God natt söta Ellinor, dröm sött <3" Det är sällan man får en sådan känsla av lätthet. Jag har haft turen att lära känna en kille med ett hjärta av guld, som skickar pussar och kyssar för att göra en glad. Som kör halvvägs till uppsala för att träffas, och som följer med på alla konstiga museer som jag vill gå till. Tack för vintern, Daniel. Jag kommer sakna dig men jag tror att vi kommer att ses igen, kanske som du sa, om tio år i Eiffeltornet.

Kommentarer
Postat av: Daniel

En kall vinter natt träffade jag en tjej. Tog möjligheten att lära känna henne. Det är sällan man träffar en sådan tjej.

Kanske i Eiffeltornet om 10 år

2011-03-08 @ 10:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0