I GUESS YOU CAN HANG WITH ME

Hängde med Robyn och Malin på Cirkus igår. Hade läktarplats och njöt till tusen av en spelning utan att slippa trängas med folk på marken, det är ju trots allt tredje gången gillt. Robyn verkade iallafall ha spottat mig från scenen för jag har bild på bild och en film med ögonkontakt vid minst sex olika tillfällen under kvällen. Med ben som spagetti, handsvett och puls som gick långt över gränsen för hälsosamt stod jag där, och fick bild efter bild efter bild med rena känslor, rakt in i hjärtat gick det. Växlade mellan lins och verklighet och nu har jag nästintill hela konserten i stopmotion!
-
Här är en av bilderna, är inte det ren jävla kontakt, så vet jag inte vad som är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0