IT SMELLS LIKE RAIN TODAY

När man sitter hemma ensam i soffan under en filt med en liten hund som enda sällskap så börjar man kanske fundera lite. Tankarna kanske spinner på lite snabbare än vanligt. Typ som nu. Jag sitter och funderar på vem man verkligen är (man = jag). Jag menar, jag är arton år. Precis på väg från det som har varit mitt liv i tolv år. Lite rädd kanske? Mest glad och förväntansfull men lite rädd också, men det kanske man ska vara?
Träffade en sån där människa för ett par veckor sen också, en sådan som man liksom alltid kilar sig in i huvudet och stannar där, och helst kommer fram när man sover och så känner man sig alltid lite skyldig när man vaknar för det är ju alltid lite pinsamt att drömma om människor som man bara har träffat under korta perioder. Typ, tänk om de vet att jag drömmer om dem, hur sjukt är inte det då?

Kommentarer
Postat av: amanda

har funderat på det, asså hur många som drömmer om en! borde ju finnas någon ändp

2011-05-07 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0