MITT UTE I INGENSTANS, VART FAN ÄR VI?

Kvällen hade sin början på Pluto kulturförenings utställning på biblioteksgatan där Alice ställde ut en helt otrolig tavla och mötte oss, snygg som satan i en kostym med tillhörande fluga. Jag och Camilla bestämde oss för att vi behövde lite alkohol så det blev helt enkelt en sväng till Dovas innan jag gick till Fridays för att fira tvillingarnas 19årsdag och Camilla försvann åt andra hållet. På Fridays satt 14 snygga personer och chillade med lite vin, lite drinkar, mycket mat och ett par paket!
Drar till Ace där Camilla och hennes vänner väntar. Dansar ett par timmar tills kolsyreröken höll på att ta livet av mig. På väg hem träffar jag Camilla IGEN och blir övertalad att följa med till en fest i Bromma, FFFUUUUUU kände jag då men hängde med. Hamnade ute i ingenstans typ ängbyplan eller ängsplan eller något sånt. Vet inte ens.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var helt klart fail att åka ut till brommafest, hade ju kunnat sova några extra timmar men man kan aldrig veta!

2011-05-15 @ 21:59:33
Postat av: e

hahaha, kommer nog aldrig glömma det iallafall!

2011-05-15 @ 22:27:40
URL: http://westofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0